Inici >> Node >> "Biologia online" Vol. 5, Núm. 1 a RCUB

"Biologia online" Vol. 5, Núm. 1 a RCUB

Viernes, 26 Febrero 2016

S’ha publicat al portal de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB) el Volum 5 (Número 1) de la revista Biologia on-line. Revista de divulgació de la Facultat de Biologia.

Aquesta revista de periodicitat semestral va néixer l’any 2012 per donar sortida a la vocació d’alguns estudiants de la Facultat de Biologia de la UB que volien dedicar-se o, si més no, tenir un primer contacte amb la divulgació de la ciència a través dels seus Pràcticums i Treballs de Final de Grau, al mateix temps que omplia un altre buit important, donar a conèixer a la societat la recerca que es fa dins la Facultat de manera divulgativa, en un context de país i en el de la ciència en general.

En aquest primer número de l’any 2016 hom hi trobarà dos treballs sobre metabolisme humà ("La nostra història evolutiva ens engreixa", i "Homeòstasi energètica. Com gestionem l’energia?"); un sobre evolució i alimentació ("Som el que vam menjar: Menjar carn ens va convertir en éssers intel·ligents?"), i un altre sobre malalties genètiques poc conegudes ("Les malalties rares").

Podeu consultar la publicació Biologia on-line. Revista de divulgació de la Facultat de Biologia > des del Web del CRAI > RCUB > Biologia on-line. Revista de divulgació de la Facultat de Biologia.