Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca de Medicina a les IV Jornades d'Estudiants del Clínic JEC

El CRAI Biblioteca de Medicina a les IV Jornades d'Estudiants del Clínic JEC

Jueves, 25 Febrero 2016

Durant els dies 24, 25 i 26 de febrer de 2016 tenen lloc a la Facultat de Medicina (Campus Clínic) les IV Jornades d'Estudiants del Clínic JEC, organitzades per la Delegació d'Estudiants de Medicina del Campus Clínic, on es portaran a terme activitats, tallers i xerrades destinades als estudiants de Medicina.

Les Jornades s'inicien el dimecres 24 de febrer amb l'Acte de Benvinguda, amb una breu presentació de les activitats de les JEC i de les associacions i grups d'estudiants que les han fet possibles. El CRAI Biblioteca de Medicina ha estat convidat a participar en aquestes Jornades amb un taller sobre Recursos electrònics que portaran a terme Joana Ferrer i Martí Flo el dijous 25.