Inici >> Node >> Vídeo del professor Jesús Gascón sobre l’exposició de Ranganathan

Vídeo del professor Jesús Gascón sobre l’exposició de Ranganathan

Miércoles, 25 Enero 2023

Per acomiadar L’exposició S. R. Ranganathan (1892-1972): la felicitat del prestatge buit, feta en commemoració dels 50 anys de la mort del bibliotecari i matemàtic S. R. Ranganathan, el CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals ha preparat un vídeo que serveix com a visita guiada.

L’exposició l’ha creat i coordinat el professor Jesús Gascón de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, amb el suport del CRAI BIiblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals en el disseny gràfic i el muntatge, i és ell mateix qui ens narra en aquest interessant vídeo de 16 minuts la vida d’aquest personatge tan important per a la nostra professió. Us el recomanem fervorosament, ja que en Jesús és un pou de saviesa.

El vídeo l’ha realitzat l’Aina Cucurull, becària al CRAI biblioteca i estudiant de 3r de CAV a la FIMA, sense la qual aquest projecte no seria una realitat.

L’exposició física s’ha pogut visitar entre l’octubre de 2022 i el gener de 2023 al primer pis de la FIMA, però la podreu seguir consultant en format virtual.