Inici >> Node >> Economia verda. Exposició al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa

Economia verda. Exposició al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa

Viernes, 4 Noviembre 2022

Des de fa uns anys, economistes, sociòlegs, estadistes i acadèmics d'altres disciplines treballen en l’àmbit de l’economia verda. Es tracta d’una eina per aconseguir un desenvolupament sostenible basant-se en aquests tres pilars: l’equitat social i benestar humà, el consum eficient dels recursos i la reducció dels riscos ambientals.

Des del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa creiem que, tenint en compte la situació actual de crisi econòmica, social, energètica i ambiental, és el moment de presentar aquesta exposició bibliogràfica. Les obres escollides tracten diferents aspectes relacionats amb tots els ensenyaments que s'imparteixen a la Facultat d'Economia i Empresa.

La selecció d'obres estarà exposada al vestíbul del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa - Recerca fins al mes de febrer de 2023. També podeu visitar l'exposició en format virtual.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia