Inici >> Node >> Economia verda

Economia verda

Des de fa uns anys, economistes, sociòlegs, estadistes i acadèmics d'altres disciplines treballen en l’àmbit de l’economia verda. Es tracta d’una eina per aconseguir un desenvolupament sostenible basant-se en aquests tres pilars: l’equitat social i benestar humà, el consum eficient dels recursos i la reducció dels riscos ambientals.

Des del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa creiem que, tenint en compte la situació actual de crisi econòmica, social, energètica i ambiental, és el moment de presentar aquesta exposició bibliogràfica. Les obres escollides tracten diferents aspectes relacionats amb tots els ensenyaments que s'imparteixen a la Facultat d'Economia i Empresa.

La selecció d'obres està exposada al vestíbul del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa - Recerca.

Opineu sobre aquesta exposició

Octubre, 2022

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia