Inici >> Node >> Conèixer la biblioteca de la Facultat de Filologia i Comunicació: CRAI Biblioteca de Lletres | 22 de setembre | 13:30

La biblioteca de la Facultat de Filologia i Comunicació disposa de diferents ubicacions dins de l'Edifici Històric. Farem una passejada pels diferents espais i, al mateix temps, us explicarem els recursos i serveis que ofereix el CRAI (Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació) de la Universitat de Barcelona.

Es tracta d'una sessió presencial que tracta els continguts que pots veure a aquesta presentació:

Conèixer el CRAI Biblioteca de Lletres

Codi del curs:
07-2223-003
Data:
Jueves, 22 Septiembre 2022 - 1:30pm
Horari:
13:30-14:00 h
Biblioteca o Unitat:
CRAI Biblioteca de Lletres
On es realitza:
Secció Central del CRAI Biblioteca de Lletres
Objectiu del curs:
Conèixer els espais i els serveis que ofereix el CRAI Biblioteca de Lletres, la biblioteca de la Facultat de Filologia i Comunicació.
A qui va dirigit:
Estudiants de grau