Inici >> Node >> El Centre de Digitalització CEDI s'integra al CRAI de la Universitat de Barcelona

Jueves, 28 Enero 2016

El Centre de Digitalització de la Universitat de Barcelona (CEDI) forma part del CRAI de la Universitat des d'aquest mes de gener de 2016.

El CEDI està al servei de la comunitat universitària i la seva missió és la digitalització de documentació a gran escala i el tractament documental, oferint els serveis d'assessorament, de gestió, organització i supervisió de projectes de digitalització massiva, de generació de còpies dels arxius digitals, i de transformació i integració d'esquemes de metadades, entre d'altres.

En aquest moment treballa en la digitalització del fons patrimonial del CRAI en dues línies d’actuació: d’una banda, generant fitxers per posar-los a l’abast dels usuaris a través del portal Biblioteca Patrimonial Digital de la Universitat de Barcelona (BiPaDi); i de l’altra, creant còpies digitals per a la preservació a llarg termini.

El CEDI també és obert a altres projectes de digitalització.