Inici >> Node >> Nou número d'"Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies" a RCUB

Nou número d'"Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies" a RCUB

Martes, 19 Enero 2016

S'ha publicat a RCUB el cinquè número (05/2015) de l'Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies, la  revista científica internacional amb "open access" publicada per la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona.

L'Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies té com a objectiu la difusió d’articles d’investigació i ressenyes literàries d’alt prestigi (amb accés obert) i, per tant, inclou articles monogràfics d’obres i autors així com estudis de teoria de la literatura. L’espectre temporal i temàtic dels articles de la secció cobreix les literatures contemporànies i es dirigeix a científics literaris a escala internacional. L’Anuari compte amb un Consell Assessor Internacional que col·labora amb l'equip editor i en el procés de revisió dels articles per parells (peer-review).

Us convidem a consultar-ne el sumari i a visitar el seu lloc web per a accedir als articles, ressenyes i documents que us puguin interessar.

Podeu consultar la publicació Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies des del Web del CRAI > RCUB > Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies.