Inici >> Node >> «Delícies d’Alícia» al CRAI Biblioteca de Lletres

«Delícies d’Alícia» al CRAI Biblioteca de Lletres

Martes, 12 Enero 2016

Il·lustració: Peter Weevers

El 150è aniversari de la publicació d’Alícia en el país de les meravelles, de Lewis Carroll, s’ha commemorat arreu del món amb tot tipus d’actes i celebracions. La Universitat de Barcelona ho fa amb Delícies d’Alícia, una jornada i una exposició amb què es volen il·lustrar les múltiples perspectives que pot adoptar aquesta obra tan polièdrica.

La jornada tindrà lloc el dia 14 de gener de 2016 a partir de les 16 h a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat, amb el suport del Vicerectorat de Relacions Institucionals i Cultura i amb la col·laboració del CRAI Biblioteca de Lletres. El mateix dia 14 s’inaugurarà una mostra de llibres d’Alícia, provinent de les col·leccions de Jordi Quintana, Adrià López i Claudi Mans, que es podrà visitar fins al 29 de febrer a les vitrines de dins i de fora del CRAI Biblioteca de Lletres de l’Edifici Històric.

A més, el dia 9 de febrer a les 18 h, hi haurà una visita guiada a l’exposició de llibres, i jornada de llibres oberts, en què el visitant podrà sol·licitar que li ensenyin un llibre en concret per fullejar-lo.

Il·lustració: Peter Weevers

Per a més informació, consulteu el Blog del CRAI Biblioteca de Lletres, la notícia de la Universitat o el bloc Alícies de Claudi Mans.