Inici >> Node >> Mostra bibliogràfica “Josep Trueta i Raspall” al CRAI Biblioteca de Medicina

Mostra bibliogràfica “Josep Trueta i Raspall” al CRAI Biblioteca de Medicina

Martes, 15 Diciembre 2015

La Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona juntament amb l’Hospital Clínic de Barcelona han organitzat un acte Homenatge al Professor Josep Trueta i Raspall (1897-1977) que tindrà lloc el proper divendres 18 de desembre, a les 12 h, a l’Aula Magna de la Facultat de Medicina (Campus Clínic).

Amb aquest motiu el CRAI Biblioteca de Medicina – Campus Clínic – ha preparat una mostra bibliogràfica de l’obra de Dr. Josep Trueta com a català universal mostrant les seves aportacions en el camp de la ciència i la política. Josep Trueta va fer aportacions importants en el camp de la traumatologia, concretament en el tractament de les ferides de guerra i en la investigació de la funció renal i el desenvolupament ossi. En la seva vessant política i filosòfica, va donar a conèixer la problemàtica de Catalunya al món anglosaxó en un moment concret de la història de Catalunya.

La mostra es podrà visitar des del 14 de desembre de 2015 fins al 8 de gener de 2016 al vestíbul de la Facultat de Medicina (Campus Clínic) de la Universitat de Barcelona.