Inici >> Node >> Préstec especial de Nadal als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

Préstec especial de Nadal als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

Lunes, 7 Diciembre 2015
Els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Nadal.

Els documents prestats i renovats a partir del dilluns 14 de desembre de 2015, tindran com a data de retorn el dia 7 de gener de 2016. Els documents de Bibliografia recomanada tindran préstec especial des de dijous 17 de desembre de 2015.

D'altra banda, a causa del tancament d'algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUC rebudes a partir del  dilluns 14 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del 7 de gener de 2016.

Descriptors:

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia