Inici >> Node >> "AENTDE, Asociación Española de Nomenclatura, Taxonomía y Diagnósticos de Enfermería". Nova col·lecció temàtica al CRAI de la Universitat de Barcelona

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Miércoles, 25 Noviembre 2015

Posem a disposició dels usuaris del CRAI de la Universitat de Barcelona una nova col·lecció temàtica: AENTDE, Asociación Española de Nomenclatura, Taxonomía y Diagnósticos de Enfermería.

L’associació AENTDE, que és una associació científica sense ànim de lucre i de caràcter professional, que es constitueix amb el propòsit d’organitzar i fomentar el coneixement i la utilització de les nomenclatures infermeres, ha donat tot el seu fons al CRAI Biblioteca del Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge.

La col·lecció conté monografies i publicacions periòdiques editades per la mateixa associació, que són accessibles des del Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona, com és el cas de El Correo AENTDE, l'Inventari del Fons Documental AENTDE i els Simpòsiums i Jornades (AENTDE). També inclou publicacions d’altres entitats internacionals relacionades.

A més, l’associació ha donat el seu fons d’arxiu, que consta de materials recopilats i/o emesos per la mateixa associació i els seus integrants.

Podeu accedir a la col·lecció AENTDE, Asociación Española de Nomenclatura, Taxonomía y Diagnósticos de Enfermería des del Web del CRAI > Recursos d'informació > Patrimoni bibliogràfic > Col·leccions temàtiques > AENTDE, Asociación Española de Nomenclatura, Taxonomía y Diagnósticos de Enfermería.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia