Inici >> Node >> Vols estudiar un any a l’estranger? S’obren les convocatòries de mobilitat internacional!

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Miércoles, 11 Noviembre 2015

La Universitat de Barcelona obre les convocatòries de mobilitat internacional per als estudiants de la UB que vulgueu estudiar a l’estranger durant el proper curs 2016-2017.

Els convenis d’intercanvi signats per la Universitat t'ofereixen l’oportunitat d’estudiar en més de 800 universitats de 57 països d’arreu del món. Les estades poden ser d’un o dos semestres, dins del marc del programa Erasmus+ (estudis i pràctiques) o del programa CINDA, o bé dins del marc de convenis bilaterals signats per la Universitat o per alguna de les seves facultats.

Si ja has cursat més de 60 crèdits acadèmics o el primer curs complet, pots sol·licitar una mobilitat internacional. Els programes d’intercanvi garanteixen la reciprocitat, de manera que els estudiants que hi participeu no heu de pagar les despeses de matrícula a la universitat de destí. A més, es garanteix la incorporació dels crèdits superats a l’expedient acadèmic i al suplement europeu al títol.

Durant aquest curs acadèmic, dins el marc d’aquests mateixos programes, està previst que més de mil estudiants de la Universitat de Barcelona duguin a terme una mobilitat internacional.

Consulta totes les convocatòries de mobilitat internacional i presenta la sol·licitud abans del 8 de gener.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia