Inici >> Node >> El CBUC distingit amb una Placa Narcís Monturiol concedida per la Generalitat de Catalunya

Jueves, 27 Agosto 2015

El Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC), del qual forma part el CRAI de la UB, ha estat guardonat, aquest passat mes de juliol, amb una Placa Narcís Monturiol.

La Medalla i la Placa Narcís Monturiol són uns guardons que concedeix la Generalitat de Catalunya per distingir les persones i entitats que han contribuït de manera destacada al desenvolupament de la ciència i la tecnologia a Catalunya.

Les entitats premiades amb la Placa Narcís Monturiol aquest any 2015 han estat les següents: el Centre d’Estudis Demogràfics (CED), la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona (RACAB), i el Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC), fundat l’any 1996 per les vuit universitats públiques catalanes i per la Biblioteca de Catalunya amb l’objectiu de millorar els serveis bibliotecaris a través de la cooperació.

Amb aquesta distinció, el Govern reconeix la contribució del CBUC a la creació d’infraestructures bibliogràfiques i d’informació per a la totalitat de la comunitat universitària i investigadora de Catalunya. Des de l'any 2013, el CBUC està integrat en el Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC).