Inici >> Node >> Exposició dels donatius rebuts al CRAI Biblioteca de Medicina durant el curs 2014-15

Martes, 14 Julio 2015

El CRAI Biblioteca de Medicina ha preparat una mostra dels donatius rebuts durant el curs 2014-2015, que es podrà visitar des del 13 de juliol a l’1 de setembre de 2015, al vestíbul de la Facultat de Medicina (Campus Clínic) de la UB.

Es mostren els donatius més rellevants de metges particulars com la Dra. Casals, Psicoanalista, el Dr. Barri, el Dr. Lluís Rodés, la col·lecció de fotografies de dermatologia del Dr. Antoni Vilalta (dermatòleg de l’Hospital Clínic) i la important donació de la família del Dr. Bruix amb llibres de finals del segle XIX i principis del segle XX. També es mostren els donatius de professors vinculats a la Facultat de Medicina (Campus Clínic) com el Dr. Miguel Lozano, el Dr. Jacint Corbella, el Dr. Carles Hervás i Puyal, el Dr. Josep Maria Calbet i Camarasa entre d’altres.

Fem especial menció al donatiu de la Unitat d'Anatomia i Embriologia Humana UB, formada per llibres i manuals d’anatomia, més tota una col·lecció d’antigues plaques de vidre utilitzades per a la docència durant el segle passat.