Inici >> Node >> Novetat a les xarxes CRAI UB: Facebook de la Biblioteca Dipositària de les Nacions Unides

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Jueves, 18 Junio 2015

El CRAI Biblioteca de Dret ha incorporat la Biblioteca Dipositària de les Nacions Unides a les xarxes socials del CRAI amb un compte de Facebook

La Biblioteca Dipositària de les Nacions Unides es va concedir a la Universitat de Barcelona l'abril de 1963, i es va convertir, així, en la primera que l'Organització de les Nacions Unides va atorgar a una universitat espanyola. La Biblioteca es va instal·lar a la Facultat de Dret, on segueix tenint la seu, i des de gener de 2010 és part integrant del CRAI Biblioteca de Dret.

Accediu a les xarxes del CRAI UB des del Web del CRAI > Coneix el CRAI > Difusió i màrqueting > Blogs i xarxes socials.

icona de totes les xarxes socials del CRAI

O des d'aquesta icona, que trobareu a totes les pàgines del Web del CRAI.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia