Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca de Biblioteconomia a l’exposició “Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació: testimoni d’un segle de professió”

Miércoles, 10 Junio 2015

Ja es pot visitar, al primer pis de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, l’exposició Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació: testimoni d’un segle de professió.

L’exposició és un altre dels actes de celebració del Centenari de la Facultat i vol mostrar el ric fons que el CRAI Biblioteca ha anat formant al llarg d’aquest segle. A partir dels anys vint, es van començar a adquirir les obres essencials per a la formació de les bibliotecàries, seguint les línies més innovadores de la professió, en la tradició de les biblioteques dels Estats Units i el Regne Unit. L’exposició, comissariada per Jesus Gascón, vol mostrar les fites de la Biblioteconomia i la Documentació fent un recorregut cronològic per les obres fonamentals de la seva història.