Inici >> Node >> Participació dels CRAI Biblioteques a l'exposició «Minerva a la impremta: les dones al món del llibre»

Viernes, 17 Abril 2015

Del 15 d’abril al 15 de maig de 2015, es podrà visitar al primer pis de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació l’exposició Minerva a la impremta: les dones al món del llibre. Aquesta exposició ha estat organitzada  amb motiu de la celebració de la JI Jornada d'història de l'edició. Minerva a la impremta: els estudis de gènere al món del llibre que tindrà lloc a la Facultat el 17 d'abril.

Els CRAI Biblioteques de Biblioteconomia i Documentació, Campus de Mundet , Filosofia, Geografia i Història i Lletres participen a l'exposició amb impresos originals dels segles XVIII i XIX, i el CRAI Biblioteca de Reserva ho fa amb reproduccions de portades dels segles XVI-XVII.