Inici >> Node >> "Cristalls a la llum dels Raigs X. Cristalls, Difracció, Estructura". Mostra del Fons Històric del CRAI Biblioteca de Física i Química

Viernes, 14 Noviembre 2014

El CRAI Biblioteca de Física i Química presenta l'exposició bibliogràfica: Cristalls a la llum dels Raigs X. Cristalls, Difracció, Estructura, coincidint amb el centenari de les concessions de premis Nobel de Física -a Max von Laue (1914), i a Sir William Henry Bragg i al seu fill, William Lawrence Bragg (1915)-, i amb la celebració de l’Any Internacional de la Cristal·lografia (2014).

L'exposició es basa en els fons bibliogràfics relacionats amb la cristal·lografia i la difracció de raigs X i també amb altre material cedit per a l'ocasió.

Per inaugurar l'exposició se celebrarà, el proper dimecres 19 de Novembre, un acte presidit pel Rector a l'aula magna Enric Casassas de les Facultats de Física i de Química. El Dr. Miquel Àngel Cuevas, de la Facultat de Geologia, dictarà la conferència: Cristal.lografia i difracció de raigs X: una gran amistat al llarg del temps. Acabat l'acte d'inauguració els assistents seran convidats a un refrigeri al CRAI Biblioteca.

Vegeu la notícia al Blog del CRAI Biblioteca de Física i Química.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia