Inici >> Node >> Ampliació dels horaris dels CRAI Biblioteques de la UB en període d'exàmens

Ampliació dels horaris dels CRAI Biblioteques de la UB en període d'exàmens

Jueves, 5 Mayo 2022

Com cada any, els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona amplien els seus horaris de servei durant el període d'exàmens dels mesos de maig i juny de 2022, els caps de setmana, festius i nits.

Vegeu els horaris detallats aquí i a la pàgina web d'Horaris - Període d'exàmens.

A més, disposeu de la Sala d'estudis Dolors Aleu, ubicada a la planta 0 dels espais que la Universitat de Barcelona té a la Residència Universitària Aleu del carrer de Pau Gargallo, 30.

L'horari d'apertura és de dilluns a dijous de 9 a 17 h i divendres de 9 a 15 h però els caps de setmana entre el 4 i el 26 de juny obre de 9 a 15 h. Per accedir-hi és imprescindible identificar-se com a estudiant de la UB.

Consulteu altres espais d'estudi a Barcelona des de la pàgina d'horaris del web del CRAI.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia