Inici >> Node >> Nou equipament en préstec al CRAI Biblioteca de Biologia

Nou equipament en préstec al CRAI Biblioteca de Biologia

Miércoles, 4 Mayo 2022

El CRAI Biblioteca de Biologia ha incorporat als seus serveis un nou equipament en préstec.

Es tracta d’una taula mòbil d’ús individual que permet el recolzament d’ordinadors portàtils, tablets o llibretes. La taula, que s’agafa en préstec al taulell del CRAI biblioteca, pot ser transportada a qualsevol espai de la facultat fent més fàcil treballar a l’exterior, aprofitant així els nombrosos espais verds de la facultat.

Amb aquesta iniciativa, el CRAI biblioteca vol apostar per oferir equipaments més enllà dels seus límits físics.

Vegeu com funciona el nou servei al nostre compte d'Instagram.