Inici >> Node >> Exposició virtual al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Exposició virtual al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Miércoles, 2 Marzo 2022

A finals de l'any 2021, el CRAI Biblioteca del Campus Clínic dugué a terme l'exposició Institut de Fisiologia de Barcelona. Cents anys, 1920-2020 (vegeu notícia), al vestíbul de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona. Ara presentem la seva versió virtual.

Creat l’any 1920 per la Mancomunitat de Catalunya, l’Institut de Fisiologia de Barcelona va ser una de les institucions de recerca col·lectiva més importants del país. Feu una ullada a l'exposició virtual, que conté una sèrie escollida de monografies i fullets pertanyents al fons antic del CRAI Biblioteca del Campus Clínic, que son part de l’obra dels qui foren els membres més rellevants de l’Institut de Fisiologia.