Inici >> Node >> Sessió de suport al TFG (Filologia i Comunicació): trobar i gestionar informació bibliogràfica especialitzada | 18 de febrer | 10-11:30

Aquesta formació està adreçada a l'alumnat de la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona que hagi de fer un treball acadèmic (TFG, TFM o altres).

Per conèixer els continguts que es treballaran es pot consultar la Guia per treballs acadèmics (TFG/TFM) del CRAI Biblioteca de Lletres.

Codi del curs:
07-2122-013
Data:
Viernes, 18 Febrero 2022 - 10:00am
Horari:
10:00-11:30 h
Biblioteca o Unitat:
CRAI Biblioteca de Lletres
On es realitza:
En línia. El dia abans rebreu un correu amb l'enllaç de connexió.
Objectiu del curs:
Presentar els recursos per buscar informació per l'elaboració del TFG i explicar com funciona el gestor de referències bibliogràfiques Mendeley.
A qui va dirigit:
Estudiants de grau