Inici >> Node >> Exposició virtual per la setmana de l’accés obert 2021 al CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals

Viernes, 29 Octubre 2021

Des del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals us convidem a visitar l'exposició virtual que hem preparat amb motiu de la Setmana de l'Accés obert.

La mostra està dedicada a l’eina d’accés obert més important del CRAI de la UB, el Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona i conté dues parts ben definides:

• Un recull de totes les col·leccions vinculades amb el CRAI biblioteca i amb la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals en el Dipòsit Digital.
  • Publicacions de la biblioteca
  • Treballs de l’alumnat
  • Plans docents
  • Publicacions del professorat

A cada pàgina hi trobareu gràfics per veure les proporcions de cada tipologia de publicació i, si cliqueu el megàfon, veureu consells interessants i coses que no sabíeu sobre el nostre Dipòsit Digital.

• La segona part de l’exposició està dedicada al procés de publicació en el Dipòsit Digital, hi trobareu instruccions resumides i visuals per publicar en les diverses comunitats del repositori.
  • Materials docents i acadèmics
  • Recerca
  • Tesis doctorals
  • Treballs de l’alumnat
  • Documents institucionals
  • Programari
  • Mediateca

Podeu consultar l'exposició virtual aquí.

Trobareu més exposicions virtuals del CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals al web del CRAI > Exposicions virtuals > Informació i Mitjans Audiovisuals.

També volem agrair la participació de la Marta Roig, becària de la biblioteca durant el curs 20/21, en l’elaboració d’aquesta exposició.