Inici >> Node >> Jornada de benvinguda als estudiants del grau interuniversitari d'Estadística (UB-UPC)

Viernes, 8 Octubre 2021

Un curs més, i un cop més de manera presencial, s'ha realitzat la jornada de benvinguda a l'alumnat de nou accés del grau interuniversitari d'Estadística UB-UPC.

La jornada va estar conduïda per Gemma Flaquer de la Biblioteca de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i Francesca Carbonell del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (UB).

Es tracta d'una sessió específica per a aquest alumnat que s'integra dins el marc de col·laboració que ambdues biblioteques han mantingut al llarg dels anys i que es materialitza en diferents projectes relacionats amb aquest grau d'Estadística.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia