Inici >> Node >> Coneix la biblioteca de la Facultat de Filologia i Comunicació: CRAI Biblioteca de LLetres | 20 de setembre | 12h (presencial)

La biblioteca de la Facultat de Filologia i Comunicació disposa de diferents ubicacions dins de l'Edifici Històric. Farem una passejada pels diferents espais i, al mateix temps, us explicarem els recursos i serveis que ofereix el CRAI (Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació) de la Universitat de Barcelona.

Ens vols acompanyar? inscriu-te ara a la sessió presencial limitada a 10 persones.

Codi del curs:
07-2122-003
Data:
Lunes, 20 Septiembre 2021 - 12:00pm
Horari:
12-12:30 h
Biblioteca o Unitat:
CRAI Biblioteca de Lletres
On es realitza:
CRAI Biblioteca de Lletres. Ens trobem a la Secció Central (1r pis)
Objectiu del curs:
Presentar els espais, recursos i serveis del CRAI Biblioteca de Lletres