Inici >> Node >> Una tesi de la Universitat de Barcelona, la número 34000 del repositori TDX

Una tesi de la Universitat de Barcelona, la número 34000 del repositori TDX

Martes, 29 Junio 2021

La tesi número 34.000 del repositori TDX (Tesis Doctorals en Xarxa) ha estat incorporada per la Universitat de Barcelona.

L'obra, de Changxin Liu, porta per títol Involvement of Polyamines in PAMP-triggered Immunity and Systemic Acquired Resistance (SAR). Extragenic Suppressors of Immune Hybrid Incompatibility. El treball ha estat dirigit per Rubén Alcázar Hernández i Antonio Fernández Tiburcio, i presentat a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació de la UB.

El tema principal de la tesi és la contribució de les poliamines com a agent de defensa en Arabidopsis thaliana i el requisit de la deposició de calosa per a la immunitat activada per l'efecte en híbrids autoimmunes.

Com la resta, aquesta tesi doctoral -que es publica amb una llicència de Creative Commons- també es troba al Dipòsit Digital de la UB.