Inici >> Node >> Publicada la Memòria d'Activitats 2020 del CRAI de la Universitat de Barcelona

Publicada la Memòria d'Activitats 2020 del CRAI de la Universitat de Barcelona

Viernes, 25 Junio 2021

Ja teniu disponible al Dipòsit Digital la Memòria d'Activitats 2020 del CRAI de la Universitat de Barcelona.

En la seva presentació, Judit Casals, Directora del CRAI, destaca, entre d'altres, els següents aspectes:

Aquest any totes les activitats han estat marcades per la incidència directa de la pandèmia de la covid-19. Però es pot afirmar que des del mateix dia del confinament, 14 de març de 2020, el CRAI va continuar oferint la major part dels seus serveis de forma virtual, amb un esforç important per part del personal que es va haver d’adaptar a les noves maneres de treballar, a distància i des de casa, amb els programaris necessaris per treballar i fer reunions.

---

A més de desplegar nous serveis i reforçar els digitals, cal fer menció de l’esforç econòmic fet per incrementar l’accés als recursos d’informació digital (revistes, bases de dades i llibres), reforçant i ampliant especialment els fons bibliogràfics destinats a bibliografia recomanada i apostant per la compra en format electrònic.

---

A destacar la publicació del Pla de sostenibilitat del CRAI, i del Pla de reconeixement de tasques i dedicació del personal del CRAI. D'interès també per al personal, s'ha resolt el concurs de mèrits de 40 llocs de treball de personal funcionari i s'ha desenvolupat tot el procés selectiu per a l'ingrés a l'escala d'ajudants d'arxius i biblioteques, amb l'oferta de 34 places.

---

D'altra banda, cal fer esment que en aquest exercici s'ha iniciat el procés d'implementació del nou sistema de gestió de biblioteques ALMA, que posarem en marxa aquest 2021.

---

Que serveixi també aquesta memòria per agrair públicament a totes les persones que treballen al CRAI la seva tasca i dedicació. Sense ells totes aquestes activitats i resultats no haguessin estat possibles.

Podeu consultar la Memòria d'Activitats 2020 del CRAI al Web del CRAI > Difusió i màrqueting > Memòries i Publicacions, on trobareu també l'accés a les anteriors memòries anuals.

O directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona > Memòries d'activitats (CRAI-UB)Memòria d'Activitats 2020.