Inici >> Node >> Primera participació del CRAI a la revista Archivoz

Primera participació del CRAI a la revista Archivoz

Martes, 4 Mayo 2021

La revista Archivoz, nascuda el 2017, és una publicació digital d'àmbit internacional dedicada a la divulgació de l'arxivística i la gestió documental, amb la qual hem volgut col·laborar.

El conveni de col·laboració entre el CRAI de la UB i Archivoz s'estrena amb un primer article dedicat al CRAI Biblioteca de Reserva: El patrimonio bibliográfico de la Universidad de Barcelona: la Colección del CRAI Biblioteca de Reserva (CRAI Biblioteca de Reserva de la Universidad de Barcelona)

Inclòs en l'apartat 'Joies documentals', es tracta d'una passejada pels seus fons, col·leccions i serveis.

El compromís establert és d'una incorporació bianual per part del CRAI i les biblioteques amb fons patrimonial hi quedaran representades, bé per fer una aproximació general del seu fons - com en aquest primer cas-, bé a partir de peces o col·leccions més concretes.

La revista té un abast multilingüe i en aquest cas l'article s'ofereix en castellà.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia