Inici >> Node >> I ara què?

I ara què?

La majoria dels universitaris, en finalitzar la carrera, no saben què fer. Han passat un mínim de 4 anys a la universitat i s'obre un ventall d'opcions: fer un màster o un postgrau, viatjar, buscar feina, fer pràctiques professionals, optar per una beca a l'estranger...

Si penses accedir al món laboral t'oferim alguns recursos que et poden ajudar. Però abans, escolta els testimonis d'estudiants ja graduats!

Des del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa volem ajudar als estudiants que finalitzen el grau a través d’aquesta exposició virtual, on podreu trobar recursos, reflexions i experiències personals.

El nostre agraïment per la seva disponibilitat i ajuda a: David Guerrero (Sociologia), Sofía Sierra (Economia), Oriol Martín (Economia), Carla Pitarch (Estadística), Angélica Asma (ADE-Dret) i Sandra Grabulosa (Empresa Internacional).

Opineu sobre aquesta exposició

Mayo, 2021