Inici >> Node >> Sant Jordi 2021 al CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals

Sant Jordi 2021 al CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals

Domingo, 25 Abril 2021

Per a aquest Sant Jordi 2021 el CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha preparat l’exposició virtual El món de les llibreries i la lectura al CRAI BIMA, on presentem un recull de recursos sobre editors, llibreters i lectura.

En aquesta exposició hem comptat amb l'assessorament de Lluís Agustí, professor de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, que és també l’autor del pròleg.

Esperem que sigui d'interès per a tots els usuaris en general, però molt especialment per als alumnes de l’Escola de Llibreria, als quals hem dedicat un apartat especial.

El CRAI Biblioteca també ha participat en la iniciativa que es duu a terme per Sant Jordi a la Facultat  i que consisteix en l’empaperada de fragments literaris per les parets de les escales, que vol ser un suggeriment de lectures de cara a la Diada del Llibre. Trobareu més informació de l’activitat al Blog del CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals.