Inici >> Node >> Sant Jordi 2021 al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història: Mostra de publicacions recents del professorat

Jueves, 22 Abril 2021

Al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història celebrem la Diada de Sant Jordi amb una nova exposició, presencial i virtual, per donar a conèixer les noves publicacions del professorat de les Facultats de Geografia i Història i Filosofia.

A l’exposició virtual  Sant Jordi 2021 al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història: Mostra de publicacions recents del professorat trobareu els nous llibres amb informació sobre cada publicació, els seus autors i un enllaç al Cercabib. També s’hi ha afegit una relació de títols de revistes editades per departaments d'ambdues facultats i un enllaç als últims números publicats.

Repetim l’exposició virtual que ja es va fer l’any passat durant el confinament però, enguany,  ja podeu venir a la biblioteca i visitar l’exposició presencial que us hem preparat.

La podeu visitar, del 22 d’abril al 23 de maig, a les vitrines situades a l’entrada del CRAI Biblioteca. Recordeu demanar cita prèvia abans de venir.

Molt bona diada de Sant Jordi!

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia