Idiomas

Inici >> Node >> Mostra bibliogràfica: Sant Jordi 2021, publicacions recents del professorat

Mostra bibliogràfica: Sant Jordi 2021, publicacions recents del professorat

Al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història celebrem la Diada de Sant Jordi amb una nova exposició per donar a conèixer les noves publicacions del professorat de les Facultats de Geografia i Història i Filosofia.

A l’exposició virtual:

Sant Jordi 2021 al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història: Mostra de publicacions recents del professorat

trobareu els nous llibres publicats al 2020 i 2021, amb informació sobre cada publicació, els seus autors i un enllaç al Cercabib. També s’ha afegit una relació de títols de revistes editades per departaments d'ambdues facultats i un enllaç als últims números publicats.

També podeu visitar l'exposició presencial que trobareu a l'entrada de l CRAI Biblioteca del 22 d’abril al 23 de maig. Recordeu que cal demanar cita prèvia abans de venir.

Molt bona Diada de Sant Jordi!

exposicio_virtual_vermell.png

Opineu sobre aquesta exposició