Inici >> Node >> Activitats al CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals en homenatge al Dia Internacional de les Dones

Viernes, 12 Marzo 2021

Des del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals s’han dut a terme, entre el 9 i el 12 de març, diverses accions en honor al Dia Internacional de les Dones:

• Creació del nou Purple corner al voltant del topogràfic 305 d'estudis de gènere (basat en el #IEPurpleCorner de la IE University de Segovia). L’espai gaudirà d’ara endavant d’una senyalització especial que es podrà veure des de diversos angles de la biblioteca.
  • Impressió en 3D del símbol feminista, que coronarà aquest nou espai, feta des de l’Espai Crea pels companys del CRAI Biblioteca del Campus Clínic.
  • El dia 10, per al post habitual dels dimecres al nostre blog, dedicat als treballs de l’alumnat, es va preparar un recull de vídeos de temàtica femenina fets per alumnes de CAV de l’assignatura De la idea a la pantalla.
  • Entre els dies 9 i 12, cada dia ha aparegut un qüestionari a les nostres Històries d’Instagram sobre dones rellevants perquè els nostres seguidors hi poguessin participar i coneguessin les seves vides.

Trobareu més imatges de les actuacions a l’entrada Activitats al CRAI BIMA en homenatge al Dia de la dona treballadora del Blog del CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals