Inici >> Node >> Exposició virtual: Biòlogues

Exposició virtual: Biòlogues

El CRAI Biblioteca de Biologia, amb motiu del Dia de la Dona, ha elaborat una exposició virtual per conèixer la contribució de les biòlogues a la història de la ciència.

L'exposició es divideix en tres parts: primerament, es presenta la biografia i l'obra de sis dones escollides d'acord amb el nombre de documents sobre elles o escrits per elles disponibles al CRAI Biblioteca i que han estat cabdals per a la biologia. Tot seguit, s'ofereix una selecció més àmplia elaborada a partir d'una consulta que es va adreçar als Departaments de la Facultat. Completa l'exposició una tria bibliogràfica per a tothom qui vulgui ampliar el coneixement al voltant del paper de la dona a la ciència.

Febrero, 2021