Inici >> Node >> Intercambio Científico 2021. 12.500 llibres electrònics d'editorials universitàries espanyoles a la vostra disposició

Martes, 16 Febrero 2021

Més de 12.500 llibres electrònics, publicats per les editorials de les universitats espanyoles i centres d'investigació, estan disponibles per a la consulta des de les biblioteques digitals de totes les comunitats universitàries.

Aquest és el resultat de l’Intercanvi científic realitzat per més de 50 universitats espanyoles, fruit de l'acord entre la Red de Bibliotecas de la Universidades Españolas (REBIUN) i la Unión d’Editoriales Universitarias Españolas (UNE).

Alumnat, professorat i investigadors poden accedir als llibres electrònics publicats per aquestes universitats en format HTML5, facilitant la cerca semàntica i per tant la recuperació de la informació i les dades més rellevants. La majoria dels títols són monografies i manuals de totes les àrees del coneixement, tot i que cal destacar les obres en ciències socials i humanitats.

Podeu accedir als més de 250 títols d'Edicions UB a través del Cercabib, i als 12.500 títols de totes les editorials universitàries a través de la plataforma de lectura d'Unebook.

L’acord de l’Intercanvi científic dona només accés a 1 usuari simultani.