Inici >> Node >> Nous ordinadors portàtils al CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Nous ordinadors portàtils al CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Lunes, 1 Febrero 2021

portatils_mates.jpg

Des de dilluns 25 de gener, el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica incorpora 10 ordinadors portàtils nous comprats per la Facultat de Matemàtiques i Informàtica.

Aquestes 10 unitats s’afegeixen a les ja existents al servei de préstec d’ordinadors portàtils, posat en marxa el març de 2018, que el CRAI Biblioteca ofereix a l’alumnat per utilitzar-los a l’aula.

Igual que el servei de préstec d’ordinadors a dins del CRAI Biblioteca, el d’ordinadors a l’aula està subjecte a l’acceptació de la normativa mitjançant la signatura d’un contracte.

Podeu accedir-hi i consultar la normativa des del web del CRAI > Préstec > Préstec de sales de treball, ordinadors portàtils i altres equipaments > Contracte d'acceptació del servei de préstec d'equipaments.