Inici >> Node >> El CRAI al Seminari Experiències'20 organitzat pel COBDC

El CRAI al Seminari Experiències'20 organitzat pel COBDC

Lunes, 11 Enero 2021

cobdc_santi-470x260.jpeg

Del 14 al 18 de desembre ha tingut lloc el Seminari Experiències’20, organitzat de forma telemàtica pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya (COBDC) i que ha substituït les 16es Jornades Catalanes d’Informació i Documentació que van haver d’ajornar-se sense data amb motiu de la pandèmia de la COVID-19.

El CRAI de la UB hi ha participat en dues sessions.

La primera sessió s'ha dedicat a 'La Biblioteca mutant: patrimoni, digitalització i ciència ciutadana' i ha comptat amb la participació a la taula rodona de Núria Altarriba (BC), Aina Manso (CRAI Biblioteca del Campus de Mundet) + Roberta Boscaro (CRAI Unitat de Procés Tècnic), Sofia Möller + Marta Puig (Can Pedrals, Granollers).

La tercera sessió ha estat dedicada a parlar sobre 'Intel·ligència d’eixam a les (biblioteques) universitàries: logística, comunicació instantània i gamificació'. A la taula rodona, que ha estat moderada per Rosario Gámez (COBDC), hi han participat Jordi Cornet (UB – CRAI Biblioteca del Campus de Mundet) que ha parlat sobre la posada en marxa d’un servei de Whatsapp i Maria Parras (UPF – Biblioteca Campus Universitari Mar) que ha comentat l’experiència d’un Escape Room sobre Open Access.

També hi ha participat Santi Balagué, cap de l’Equipament GEPA, que juntament amb Maria Teresa Santos (UAB – Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) han explicat el rol del GEPA com a eina per a la transformació dels nous espais a les biblioteques, en el cas concret de la UAB, i han presentat un pòster sobre el magatzem cooperatiu en format vídeo.