Inici >> Node >> Participació del CRAI Biblioteca al Passaport de la professió de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals

Lunes, 11 Enero 2021

Lluís Anglès i Èlia Romaní, equip de tarda del CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals, han participat en dos seminaris de les activitats del Passaport a la professió. Les activitats, organitzades per la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals  i el SAE, van dirigides als alumnes de primer del grau de Gestió d’informació i documentació digital  i doble grau d’Infocom.

El 27 de novembre Èlia Romaní va participar al Seminari “Immersió universitària” on va detallar, amb altres tres companys més, la seva trajectòria professional. Podeu veure l’enregistrament del seminari en aquest vídeo i més informació a la notícia de la Facultat i al nostre blog.

El 16 de desembre Lluís Anglès va presentar la ponència elaborada amb Èlia Romaní, El procés de creació d'una exposició al CRAI BIMA, on es detalla el procediment d'ideació, creació, muntatge i difusió de les exposicions del CRAI Biblioteca, una manera de posar en valor la pròpia col·lecció. Podeu veure el seminari en aquest vídeo i més informació a la notícia de la Facultat  i al nostre blog.

senyalordinadorsespecials_2_0.jpg   lluis.jpg

presentacio.jpg