Inici >> Node >> 60 sessions de formació amb més de 2500 inscrits al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa

Jueves, 7 Enero 2021

senyalordinadorsespecials_1.jpg

Aquest curs, al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa, hem fet de forma virtual la major part de formacions i hem superat amb escreix, durant aquest primer trimestre, el nombre de formacions i d’inscrits respecte d’altres cursos.

Professors, doctorands, estudiants dels màsters o dels graus de la Facultat d’Economia i Empresa agraeixen la possibilitat d’accedir a aquestes sessions, tot i no poder fer-les presencialment.

senyalordinadorsespecials_2.jpg

CRAI i Cercabib, Mendeley, Web of Science, Scopus, Amadeus, Econlit, Factiva i sessions específiques sobre el Campus Virtual, són algunes  de les sessions de formació que impartim i que trobareu a Formació d’usuaris.

senyalordinadorsespecials_3.jpg

Els ordinadors romanen apagats a l’aula, però  arribem igualment a estudiants i docents.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia