Inici >> Node >> Horaris de Nadal i període d'exàmens 2020-2021 als CRAI Biblioteques de la UB

Horaris de Nadal i període d'exàmens 2020-2021 als CRAI Biblioteques de la UB

Jueves, 17 Diciembre 2020

Durant aquest període nadalenc, els CRAI Biblioteques de la UB romandran tancats des del dia 24 de desembre de 2020 fins al dia 6 de gener de 2021, ambdós inclosos, amb algunes excepcions que us detallem.

Els dies 2, 3, 4 i 5 de gener de 2021, obriran quatre CRAI Biblioteques amb els horaris que trobareu detallats aquí i a la nostra pàgina web d'Horaris especials - Nadal.

Aquests CRAI Biblioteques també estaran oberts en el període d'exàmens . Vegeu aquí i a la pàgina d'Horaris especials-examens tota la informació.

D'altra banda, la Sala d'estudi Dolors Aleu de la Universitat de Barcelona amplia horaris en període d'exàmens i obre els caps de setmana compresos entre el 9 i el 31 de gener de 2021 (ambdós inclosos) amb l'horari habitual de 9 a 17 h. Per accedir-hi és imprescindible sol·licitar cita prèvia i identificar-se com a estudiant de la UB.