Inici >> Node >> Digitalització dels fons: Què implica, com es pot fer?. Presentació del CRAI a la sessió virtual sobre digitalització organitzada pel CSUC

Lunes, 23 Noviembre 2020

El 4 de novembre de 2020 ha tingut lloc una sessió virtual de digitalització organitzada per l’Àrea de Biblioteques del CSUC que ha comptat amb la participació d’Assumpta Pujol, cap de la Unitat de Gestió de la Col·lecció del CRAI de la Universitat de Barcelona, David Martínez, tècnic del Centre de Digitalització de la UB, Sandra Reoyo, cap de Ciència Oberta del CSUC, i René Bueno, delegat comercial d’Artyplan.

Per part del CRAI, amb la presentació Digitalització dels fons: Què implica, com es pot fer?, Assumpta Pujol i David Martínez han explicat què és digitalitzar, per què és important digitalitzar i què implica, tot destacant la importància de la planificació. També han mostrat els diferents formats i estàndards de digitalització que s'utilitzen i han presentat el Centre de Digitalització de la Universitat de Barcelona i els serveis que ofereix.

La sessió s'ha dut a terme per facilitar a les biblioteques col·laboradores del Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC) una visió global sobre què és la digitalització, quins documents són susceptibles de digitalitzar-se i com es pot dur a terme aquest procés.

Podeu veure la presentació del CRAI al Dipòsit Digital de la UB: Digitalització dels fons: Què implica, com es pot fer?.