Inici >> Node >> LWW Health Library. Nou accés

LWW Health Library. Nou accés

Martes, 3 Noviembre 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit a prova per un any l’accés a LWW Health Library.

Aquesta plataforma d’educació en ciències mèdiques, bàsiques i clíniques, destinada a estudiants, professors i professionals de la salut, ofereix accés a llibres de text, contingut audiovisual, imatges, casos clínics reals i banc de preguntes, entre altres recursos. També permet als estudiants organitzar-se i crear proves personalitzades.

Hi trobareu:

• Més de 30 títols en castellà de llibres líders en ciències de la salut (més de la meitat són bibliografia recomanada dels CRAI Biblioteques del Campus Clínic, Campus Bellvitge, Biologia i Farmàcia)
  • Més de 130 vídeos i 28 fitxers d’àudio
  • Més de 340 casos clínics que faciliten l’aprenentatge i la preparació dels estudiants per a la pràctica clínica
  • Lliçons en PowerPoint
  • Més de 6.000 preguntes d’opció múltiple amb respostes i enllaços a tòpics dins de la col·lecció de llibres de text

Hi podeu accedir des del Cercabib: LWW Health Library Ciencias Básicas.

Més informació al document adjunt.