Inici >> Node >> The Oxford English Dictionary (OED. Nou recurs electrònic en període de prova

The Oxford English Dictionary (OED. Nou recurs electrònic en període de prova

Martes, 27 Octubre 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris, en període de prova, l'accés a The Oxford English Dictionary (OED).

Publicat per l’editorial Oxford University Press, The Oxford English Dictionary (OED) és el més complet i erudit diccionari de la llengua anglesa. Es tracta d’una obra de referència bàsica per conèixer el significat de les paraules, així com la seva etimologia i la seva pronunciació. Aquest diccionari recull més de 600.000 paraules, antigues i actuals, de tot l’àmbit de parla anglesa.

The Oxford English Dictionary (OED) és considerat l’autoritat acceptada de la llengua anglesa. La diferència respecte als altres diccionaris és que aquest és un diccionari històric, que abraça més de mil anys de l’idioma anglès. Rastreja les paraules per tota mena de publicacions antigues i contemporànies a través de més de 3,5 milions de citacions. Començat fa més de cent cinquanta anys, actualment segueix ben viva la tasca d’ampliació i revisió del diccionari.

Podeu accedir al recurs des d'aquí.

El període de prova està obert fins al 31 de gener de 2021.

A la pàgina de Recursos electrònics en prova del web del CRAI, trobareu l'accés al recurs i un qüestionari des d'on podreu fer-nos arribar la vostra valoració.