Inici >> Node >> Bibliografia recomanada en versió electrònica al CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Lunes, 26 Octubre 2020

El CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica ha augmentat considerablement la bibliografia en suport electrònic durant l’any 2020.

A l’inici del confinament, el personal de la biblioteca va fer una cerca el màxim d’exhaustiva per poder localitzar al mercat la bibliografia en suport electrònic d’interès pels estudiants i el professorat.

La recerca es va iniciar a partir de la bibliografia recomanada del primer curs dels graus en Matemàtiques i en Enginyeria Informàtica, per seguir amb la de tots els ensenyaments de la Facultat, de manera que s’ha adquirit el màxim de la bibliografia recomanada en suport electrònic disponible al mercat.

Sempre que ha estat possible, la bibliografia en suport electrònic s’ha comprat en propietat des del CRAI de la Universitat de Barcelona i en accés multiusuari per facilitar la consulta de manera simultània.

Esperem que us faci servei.