Inici >> Node >> Nova guia de l'estil de citació bibliogràfica APA al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

Jueves, 22 Octubre 2020

Des del CRAI Biblioteca del Campus Mundet s'ha elaborat una guia extensa sobre la normativa de citació bibliogràfica de l'APA en la seva darrera edició, la setena. Aquesta guia mostra les principals diferències entre la sisena i la setena edició al mateix temps que vol fer una aproximació per adaptar el seu ús en tot tipus de casos amb l'ajut de comentaris, notes i exemples.

L'estil de l'APA és el principal estil de citació i elaboració de referències bibliogràfiques utilitzat a les Facultats Educació i Psicologia de la Universitat de Barcelona, per tant aquesta guia és un material de gran interès per al professorat d'ambdues facultats.

La guia està disponible en obert al Dipòsit Digital de la UB.