Inici >> Node >> Els serveis del CRAI a la App SocUB

Els serveis del CRAI a la App SocUB

Martes, 6 Octubre 2020

S'acaba de posar en marxa SocUB, la nova aplicació gratuïta per a l’alumnat de la Universitat de Barcelona. Disponible en català, castellà i anglès per a dispositius Android i iOS, l’app ofereix informació personalitzada i recursos pràctics per ajudar l’estudiant en el seu dia a dia a la Universitat.

Els serveis del CRAI s'han integrat en aquesta nova app per estar més a prop vostre. Per aquest canal us arribaran les notificacions dels vostres préstecs i reserves de documents i podreu realitzar cerques al catàleg i accedir a El meu compte des de la pròpia aplicació.

A més, podreu rebre les notificacions del Campus Virtual i tindreu tota la informació d'horaris i localització dels CRAI Biblioteques en un sol clic.

Descarregueu-vos SocUB i connecteu amb nosaltres!

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia