Inici >> Node >> AccessBiomedical Science. Nova subscripció

AccessBiomedical Science. Nova subscripció

Lunes, 21 Septiembre 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit per als seus usuaris AccessBiomedical Science, de McGraw-Hill Education, un recurs en línia complet per a estudiants, professors i investigadors de màster o doctorat en camps de ciències biomèdiques.

Actualitzat regularment, conté 39 títols –alguns dels quals de bibliografia recomanada- i vídeos, amb matèries que van des de la salut pública i la farmacologia fins a l’enginyeria biomèdica, la toxicologia, la neurociència, la bioinformàtica i molt més per fer-ne referència, investigació i revisió. Ofereix un contingut exclusiu i fàcilment accessible que satisfà les diverses necessitats dels creixents camps de ciències biomèdiques.

Hi podeu trobar:

• Edicions en línia de referències principals amb la possibilitat de connectar i rebre actualitzacions de forma instantània abans d’imprimir-se de textos claus com ara Principles of Neural Science, Goodman & Gilman’s Pharmacological Basis of Therapeutics, Cassarett & Doull’s Toxicology: The Basic Science of Poisons, etc.
  • Edicions en línia exclusives de textos bàsics donant accés en línia completament cercable a una col·lecció única de títols, com ara Harrison’s Infectious Diseases, Maxcy-Rosenau-Last Public Health & Preventive Medicine, Biomedical Engineering and Design Handbook, etc.
  • Q&A Review: Q&A sobre una varietat de les millors especialitats incloses, ara reunides en un lloc convenient per ajudar els estudiants a revisar.

Podeu accedir al recurs des del Cercabib > AccessBiomedical Science (McGraw-Hill Medical).