Inici >> Node >> Acland's Video Atlas of Human Anatomy. Nova subscripció

Acland's Video Atlas of Human Anatomy. Nova subscripció

Martes, 14 Julio 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit l'Acland's Video Atlas of Human Anatomy, una bona eina d'aprenentatge basada en vídeos sobre cadàvers on es mostren i s'expliquen els moviments anatòmics corresponents a cada regió corporal, incloent ossos, músculs, tendons, òrgans i molt més. És un recurs perfecte per als professors i els estudiants dels programes de medicina, infermeria, assistents mèdics, teràpies físiques i ocupacionals, del camp de la parla i el llenguatge i l'odontologia. El fet d'utilitzar disseccions de cadàver fa que pugui ser un substitut de les pràctiques reals.

Acland's Video Atlas of Human Anatomy proporciona informació bàsica, com a suplement a l'aprenentatge i a l'ensenyament, rebuda tant a l'aula com en la pràctica. El recurs conté prop de 330 vídeos reals d'anatomia humana en els seus colors naturals, entre els quals inclou 5 nous vídeos innovadors de l’oïda interna. El doctor Robert Acland presenta estructures mòbils (músculs, tendons i articulacions) fent els mateixos moviments que fan a la vida. Els vídeos mostren estructures complexes pas a pas, des de l'anatomia de l'os fins a la superfície, per proporcionar una base per entendre l’estructura i la funció anatòmica.

Consulteu la guia d'ús.

Trobareu el recurs al Cercabib > Acland's Video Atlas of Human Anatomy.