Inici >> Node >> Bibliografia recomanada. Nova adquisició de llibres electrònics de l’Editorial Médica Panamericana

Jueves, 28 Mayo 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris 48 nous títols de bibliografia recomanada de l'Editorial Médica Panamericana, especialitzada en l'àrea de Ciències de la salut durant totes les seves etapes formatives, des de fa més de 65 anys.

Juntament amb els 43 títols subscrits anteriorment, fan un total de 91 llibres electrònics de l'Editorial Médica Panamericana al vostre abast.

La seva llarga trajectòria en el sector li permet oferir publicacions de qualitat, formació de postgrau acreditada per prestigioses universitats i solucions digitals adaptades a les necessitats dels professionals sanitaris d'Espanya.

Trobareu tots els títols al Cercabib > eBooks Panamericana.